IMPORTANT!

Pentru ca este vorba de produse complexe, cu multe caracteristici, aceasta comanda nu se poate constitui intr-o Comanda Ferma.
Consideram absolut necesara o discutie intre noi si dumneavoastra pentru a ne asigura ca este solutia optima pentru nevoile dvs.
De aceea veti fi contactat dupa ce am primit comanda.
Pentru a putea achizitiona produsele dorite trebuie sa faceti urmatorii pasi:



Creare cont/ Autentificare 

pas1_logarea.JPG 

Daca doriti sa achizitionati un produs pentru prima oara de pe acest site, trebuie sa va creati un cont de utilizator.
Pentru ca produsele sa fie pastrate in cos, trebuie intai sa va autentificati.



Cum selectez produsele 

Folosind meniul din stanga, navigati prin categoriile de produse sau folositi modulul "Cauta"
Alegeti categoria sau subcategoria dorita si apoi folositi filtrele din stanga, care va vor ajuta sa gasiti rapid (doar prin 2-3 click-uri) produsul dorit.


pas2_categorii.JPG 

Filtrarea produselor dintr-o categorie 

Aceste filtre au, de asemenea, rolul de a va ajuta sa identificati exact produsul de care aveti nevoie (in cazul in care nu va este clar). In cazul in care stiti exact ce cautati va recomandam sa incepeti filtrarea de la producator. Daca doriti sa faceti comparatie de preturi atunci folositi cursorul din filtrul "Pret" pentru stabilirea unui prag de pret sau a unui interval (prin miscarea cursoarelor din stanga respectiv din dreapta)


pas3_filtre.JPG 


Selectarea produsului dupa atribute
Odata intrat in pagina produsului, veti gasi variante diferite ale aceluiasi produs (pot varia doar anumite atribute ale produsului; ex.:lungime patch cord). Odata modificat un atribut, codul produsului, pretul si stocul se vor schimba in consecinta. (De mentionat ca nu toate filtrele vizibile pot fi modificate) 


pas5_filtre_produs.JPGAlegeti varianta potrivita cu nevoile dvs (ex.:patch-cord cu lungimea de 2m).
Nu uitati sa completati cantitatea necesara in campul "Cantitate" si apoi sa adaugati intreaga cantitate in cos 


Selectarea accesoriilor 

O alta functie care va poate fi de mare ajutor in configurarea solutiei cautate, e indeplinita de butonul "Accesorii", unde veti gasi doar produsele care sunt compatibile cu produsul in pagina caruia va aflati. Astfel, nu va mai trebui sa cautati singur prin tot site-ul ceea ce va mai trebuie.


pas6_accesorii.JPG 

Odata ce ati ales un produs care se potriveste dorintelor dumneavoastra, apasati pe butonul "Adauga in cos"
Dupa ce ati ales toate produsele pe care doriti sa le achizitionati, puteti sa vizualizati lista de produse mergand pe butonul cosul_meu.png 

Aici va puteti revizui lista, puteti sterge un produs sau puteti schimba numarul de bucati dintr-un produs. Cand v-ati decis asupra listei finale, apasati butonul inainte.JPG 

Adrese de livrare 

pas9_adrese.JPG

Aici verificati daca sunt alese adresele corect sau puteti adauga una noua. Apoi apasati butonulinainte.JPG 

Livrarea 

pas10_livrarea.JPG

In aceasta pagina puteti alege modalitatea de livrare:
- Puteti ridica produsele personal( de la depozit)
- Produsele pot fi livrate prin orice curier, cu plata transportului la livrare



Plata 

pas11_plata.JPG

In aceasta sectiune alegeti modalitatea de plata.
Modalitatea prin care lucram in acest moment este cea prin transfer bancar. Celelate optiuni exista pentru cazurile exceptionale, ce vor fi discutate in prealabil de ambele parti.

Leasing 

PROCEDURA GRENKE 

Lanshop va ofera acum posibilitatea de a achizitiona produse in leasing prin Grenke.

Grenkeleasing are peste 30 de ani de experienta pe piata finantarilor IT&C in Germania si permite IMM-urilor sa inchirieze pur si simplu echipamentele de care au nevoie, in loc sa le achizitioneze si sa blocheze astfel importante resurse de capital.



1.Clienţi eligibili: 

• persoane juridice şi persoane fizice autorizate (notari, avocati, arhitecti, medici etc)

2.Categorii de bunuri eligibile: 

• echipamente IT si de birou, pentru copiere si printare, echipamente de telecomunicaţii, echipamente medicale, sisteme de supraveghere/securitate, echipamente profesionale de curatenie, generatoare electrice, echipamente pentru service-uri auto, sisteme monitorizare flote auto, echipamente topografice etc.


3.Condiţii de inchiriere: 

• valoare minimă pe contract: 500 Euro fără TVA
• avans 0%
• perioadă contract: 12-60 luni
• asigurare electronică anuală: 1.75% bunuri IT fixe; 2.50% alte bunuri fixe; 3% bunuri mobile (minim 50 Euro/an)
• comision administrare: 1%, minim 50 Euro (se plăteşte o singură dată)


4. Documente necesare pentru analiza financiară (se trimit scanate pe email): 

Persoane juridice 

• Fişă sintetică tip completată (se poate descărca de pe www.grenke.ro));

• Bilanţul (inclusiv dovada depunerii) şi Balanţa de verificare la decembrie 2012;

• Ultima Balanţă de verificare pe anul 2013 (minim 2 luni fata de luna curenta);


Persoane juridice – analiza financiara simplificata *) 


• Fişă sintetică tip completată (se poate descărca de pe www.grenke.ro

*) puteti aplica pentru analiza simplificata daca indepliniti cumulativ urmatoarele conditii:

• doriti sa inchiriati echipamente in valoare maxima de 10.000 Euro + TVA

• firma dv. are forma de organizare SRL sau SA si este infiintata inainte de 01.01.2010

• in anul 2012 ati realizat o cifra de afaceri de cel putin 200.000 RON.

Persoane fizice autorizate 

• Fişă sintetică tip completată (se poate descărca de pe www.grenke.ro);

• Declaratia de impozit pe anul 2012;

• Registrul de incasări si plăţi pe ultimele 3 luni;

5. Modalităţi de plată / Garanţii: 

Exista 2 modalitati de plata:

a) Plata ratelor se face prin OP, însă ca modalitate de garantare a plăţii se emit 5 BO necompletate la sumă si scadentă în favoarea GRENKE.
sau 
b) Prin Bilet la Ordin (BO). Se emite cate un BO pentru fiecare rată care va fi introdus la plată la data scadentă Prin Ordin de Plată (OP).